Job 2 van 4


Report this listing

Solliciteren



Customer Care Teamleader


Functie

De functie:

Als Customer Care Teamleader ben je samen met een collega Teamlead verantwoordelijk voor het dagelijks runnen van ons Customer Care team.

  • Dit team bestaat uit een 20-tal beheerders die naast het beheren van schadedossiers elk een bepaald leertraject af te leggen hebben in functie van hun eigen carrière planning.
  • Dit wil zeggen dat er een constante en nauwe opvolging en planning van de activiteit nodig is om aan alle KPI’s en opleidingsplannen te voldoen.
  • Niet alleen de activiteit maar ook de kwaliteit van onze medewerkers worden door jou nauw gemonitord.

Wat verwachten we concreet :

  • In team dagelijks runnen van de huidige activiteit;
  • Je detecteert opleidingsnoden van je team, speelt die door aan onze Trainer en zorgt ervoor dat de teams de ondersteuning krijgen die ze nodig hebben. Onze Customer Care Advisors zijn van grote toegevoegde waarde en zijn cruciaal in de verdere uitbouw van ons Customer Care Center. Je volgt de evolutie van de teamleden op aan de hand van opleidingsplannen en coachingsgesprekken;

In deze functie rapporteer je rechtstreeks aan de Operations Manager van ons Customer Care Center.

Je maakt deel uit van het Operations Team, waar je samenwerkt met nog 1 andere Teamleader en 1 Trainer.

Samen zorgen jullie voor de omkadering van +/- 20 Customer Care Advisors.

Jouw profiel

Als toekomstig Customer Care Teamleader and Change Ambassador beschik je over volgende kwaliteiten:

  • Je bent een leider, teamplayer en problemsolver;
  • Je hebt minstens 5 jaar ervaring binnen een gelijkaardige functie. Je hebt ervaring in het aansturen van een team en het begeleiden van change projecten;
  • Je bent communicatief sterk en beheerst het Nederlands en Frans zodat je vlot kan overleggen met collega’s en andere gesprekspartners;
  • Je hebt voldoende redactionele capaciteiten;
  • Je hebt voeling met een digitale klantenomgeving;
  • Je bent zeer klantgericht en service minded;
  • Je hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Je hebt een goed organisatietalent en houdt je aan afspraken;
  • Je hebt oog voor detail en werkt administratief nauwkeurig;
  • Je hebt een gevorderde kennis van het MS office pakket;
  • Je bent proactief, gemakkelijk in de omgang en bouwt graag constructieve relaties op met alle partijen die betrokken zijn bij de goede werking van de organisatie om de doelstellingen te bereiken;
  • Last but not least: je hebt zin om met jouw acties impact te maken en SPB samen verder te ontwikkelen.
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
    De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
  • Klanten: Bedrijven
  • Klanten: Particulieren
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • Klanten: Key accounts
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...

Aanbod

  • Wij bieden een uitdagende fulltime functie in een stabiel en rendabel bedrijf waar initiatief nemen sterk wordt geapprecieerd.
  • Een vervangingscontract tot het einde van het jaar.
  • Mooi salarispakket afgestemd op je ervaring en vaardigheden.
  • Hospitalisatieverzekering, tandzorgplan, voordelenplatform, maaltijdcheques en ecocheques.
  • Laptop, gsm & telefoonabonnement
  • Opleiding: basisopleiding verzekeringen en IT systemen, aangevuld met opleidingen die aansluiten op jouw persoonlijke behoeften.

Solliciteren

Vanessa Lys
03 870 62 11
vacatures@spb.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht